"TEVREDEN OF GELD TERUG" GARANTIE - RETOURPROCEDURE

Als de klant niet tevreden is met de ontvangen goederen, kan hij deze retourneren. U krijgt een vergoeding zoals vereist door de huidige wetgeving. In overeenstemming met wetsbesluit nr. 206/2005, voor overeenkomsten en contractvoorstellen op afstand of onderhandelingen buiten commerciële panden, heeft de consument het recht om zich zonder boete en zonder opgave van reden binnen tien werkdagen terug te trekken, behalve zoals bepaald in het artikel 65, leden 3, 4 en 5.

Gebruik maken van deze garantie is eenvoudig, volg gewoon de volgende procedure:

Vul het herroepingsformulier in

DE PRODUCTEN MOETEN GEÏNTEGREERD WORDEN, NOOIT GEBRUIKT,  IN DE ORIGINELE VOLLEDIGE VERPAKKING MET ALLE ONDERDELEN (INCLUSIEF ELKE DOCUMENTATIE EN ACCESSOIRES: HANDLEIDINGEN, KABELS, ENZ.) EN MET EEN GESCHIKTE ACCURATE NAUWKEURIGHEID.

De transportkosten voor het retourneren van de goederen worden aan de klant in rekening gebracht volgens de regels voor online verkoop. Onthoud dat de goederen reizen op risico van de klant, daarom is het raadzaam om de inhoud te verzekeren. We behouden ons het recht voor om het pakket te weigeren in geval van afwijkingen op de verpakking;

Om de terugbetaling te doen, kunt u kiezen uit een van de volgende opties:

a) vervanging van de goederen;

b) teruggave van het geld (met mogelijke financiële inhoudingen).

Om logistieke redenen is het niet mogelijk om de goederen persoonlijk terug te sturen. Retourneren kan alleen per koerier. Wij zijn een van de weinige echt transparante online bedrijven. In feite geven we alle mogelijke problemen aan (zelfs als ze zeer zeldzaam zijn) die kunnen ontstaan om onaangename misverstanden te voorkomen. In tegenstelling tot andere online retailers zijn we liever meteen duidelijk.

BESTEL ANNULERING

U kunt een bestelling annuleren voordat u deze verzendt door contact op te nemen met de klantenondersteuning. Een commissie gelijk aan de administratieve kosten van de terugboeking van de transactie blijft behouden (variabel naargelang de volgorde en de soort betaling).

PRODUCT RETOUR EN TERUGBETALING

Voor deze gevallen zijn kortingen voorzien:

1. Geheel of gedeeltelijk ontbreken van de originele verpakking (intern en extern): van 5% tot 25% van het bedrag van het artikel (evaluatie op basis van de voorwaarden van de verpakking);

2. Ontvangen goederen met kapotte onderdelen: aftrek van de waarde van de te vervangen reserveonderdelen en arbeidskosten;

3. Retourneren in geval van nakoming of herroeping binnen 14 dagen na aankoop: transportkosten voor retourzending voor rekening koper.

De eigenaar en manager van de behandeling is MBK FINCOM SA, hierna ProduceShop genoemd.

LEVERING VAN GOEDEREN

De levering van de goederen vindt plaats op risico van de ontvanger. Het wordt aanbevolen om de verzekerde verzending te kiezen om uzelf te beschermen tegen eventuele schade veroorzaakt door de koerier tijdens transport. Bij het kiezen van de verzekerde verzending is het noodzakelijk dat deze op het moment van afhalen zorgvuldig wordt gecontroleerd en eventuele afwijkingen op de verpakking worden gemeld. De klant moet het afleveringsbewijs ondertekenen met de vermelding "SPECIFIEKE RESERVE" of "SPECIFIEKE RESERVE + BESCHRIJVING VAN DE GEVONDEN ANOMALIE" in plaats van zijn voor en achternaam. Ondertekening onder voorbehoud houdt in dat de ontvanger van de door de koerier ontvangen goederen zich het recht voorbehoudt om de integriteit van de goederen te verifiëren en dat de koerier, in geval van transportschade, daarop kan reageren. Generieke reserves of controlereserves worden niet geaccepteerd.

In het geval dat de goederen beschadigd zijn en er geen geschikte reserve is gemaakt, zelfs als de verzending verzekerd is, zijn wij niet aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door de koerier tijdens transport en kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele afwijkingen met betrekking tot de staat van het product na de levering heeft plaatsgevonden.

De goederen worden geleverd op straatniveau. Voor leveringen volgens het plan is het noodzakelijk om de klantenondersteuning van ProduceShop te bellen om informatie over de kosten van de service te ontvangen en een offerte aan te vragen. Als de klant besluit om het afleveradres te wijzigen na het plaatsen van de bestelling of om de levering van de goederen uit te stellen zonder dit in de toelichting te hebben gespecificeerd of onmiddellijk te hebben meegedeeld aan een van onze operators, behouden we ons het recht voor om de klant de kosten in rekening te brengen met betrekking tot dergelijke veranderingen. Bovendien worden bestellingen die zijn ontvangen met niet-bestaande of onvolledige telefoonnummers automatisch opzij gezet in afwachting van de ontvangst van de juiste informatie van de klant.

Door de dienst voor telefonische aankondigingen te selecteren, kan de koerier zich op drie manieren gedragen volgens de methoden van de bezorgdienst:

1. Het gaat meteen in de levering met het pakket. Als niemand wordt gevonden, zal hij proberen contact op te nemen met de klant om de bezorgmethoden vast te stellen;

2. Wanneer de goederen bij het filiaal van bestemming aankomen, belt de koerier de ontvanger om de levering vanaf de VOLGENDE dag te regelen;

3. De koerier neemt contact op met de klant wanneer hij de goederen in het busje heeft om te controleren of iemand thuis is.

Het is helaas niet mogelijk om te kiezen tussen een van deze drie modi. Optie nummer 2 komt meestal voor in 60% van de gevallen.

GOEDEREN OP VOORRAAD

De koerier doet drie bezorgpogingen en neemt contact met ons op als hij problemen tegenkomt (afwezige klant, beantwoordt de telefoon niet, enz.). Vervolgens nemen onze operators via e-mail of telefoon contact op met de klant om hem de gegevens van het met de levering belaste filiaal te verstrekken.

In het geval dat de klant niet binnen 7 werkdagen antwoordt, zullen we de goederen onmiddellijk retourneren en zijn de kosten voor verzending, retournering en eventuele verzending voor rekening van de klant. Het is duidelijk dat we van onze talrijke klanten de maximale medewerking vragen om dergelijke ongemakken te voorkomen.

ONGEMAKKELIJKE LOCATIES (MET LEVERINGSSUPPLEMENT)

Er zijn extra verzendkosten voor de kleinere eilanden en locaties met een leveringstoeslag (ook wel "benadeelde locaties" genoemd). Dit bedrag wordt na ontvangst van de bestelling op basis van de bestelde producten direct door ons callcenter aan de klant meegedeeld. Om erachter te komen of de postcode van uw bestemming als een moeilijke locatie wordt beschouwd, raadpleegt u de lijst met locaties met een supplement.

GROOTTE VAN PRODUCTEN

De totale afmetingen van de producten worden bepaald door de buitenste delen van de producten te meten. De diameter van de parasols wordt uitgedrukt in "breedte" en niet in hoogte. Om de juiste afmetingen te vinden, meet u de afstand tussen de punt van de paraplu en de punt van de balk. Vermenigvuldig vervolgens het resultaat met twee.

PRODUCT FOTO'S

Alle foto's die op onze officiële pagina zijn geüpload, zijn gemaakt in een professionele fotostudio. De kleuren van de afgeprijsde artikelen zijn waarheidsgetrouw.

SPECIALE AANBIEDINGEN EN TWEEDE KEUZE ITEMS

De producten in deze categorie die zijn gemarkeerd met de tekst "tweede keuze", vertonen verschillende kleine esthetische gebreken die de normale werking van het product niet beïnvloeden. In elke advertentie worden foto's van sommige defecten ingevoegd, maar niet allemaal, daarom worden klachten met betrekking tot defecten die niet zijn gemarkeerd in de foto's van de advertentie niet geaccepteerd. De herroeping is niet geldig voor producten in deze categorie.

CATEGORIE RESERVEONDERDELEN

De artikelen in deze categorie zijn reserveonderdelen voor onze producten. Om het gevraagde reserveonderdeel te ontvangen, is het noodzakelijk om het verzoek goed te specificeren en ook fotomateriaal bij te voegen. De herroeping is niet geldig voor producten in deze categorie.

FEEDBACK RELEASE EN NEGATIEVE REVIEWS

Door een negatieve feedback of beoordeling vrij te geven, een e-mail te sturen die door ons callcenter als beledigend wordt beschouwd of een rapport naar Paypal, toont de klant zijn wil om de ontvangen goederen te accepteren, elke lopende transactie definitief te sluiten en niets meer te claimen van de verkopende onderneming. De klant stelt hem daarom vrij van elke interventie die gericht is op het oplossen van een mogelijk probleem dat zich tijdens de commerciële transactie heeft voorgedaan.

Voordat we negatieve feedback geven of een Paypal-geschil openen, nodigen we daarom ontevreden klanten uit om contact met ons op te nemen via e-mail om te proberen het probleem op te lossen.

GARANTIE  PRIVÉ / PUBLIEK GEBRUIK

Wij garanderen de hoogste kwaliteit in verpakking, controle van goederen en bij verzending.

Al onze producten hebben een garantie van 24 maanden vanaf de aankoopdatum tegen fabricagefouten of defecten (12 maanden voor aankopen met btw-nummer of factuur). De communicatie van het defect of van een fabricagefout moet plaatsvinden met behulp van fotografisch materiaal om het werkelijke probleem aan te tonen, zonder welke het niet mogelijk is om door te gaan. Storingen of storingen veroorzaakt door onjuist gebruik of misbruik van het product of problemen veroorzaakt door normale slijtage van de componenten worden niet in aanmerking genomen. De meeste van onze producten zijn bedoeld voor privé en niet-openbaar / professioneel gebruik, tenzij specifiek vermeld in de lijst van elk item.

We wantrouwen klanten (die hierbij enige burgerlijke of strafrechtelijke aansprakelijkheid op zich nemen) om professioneel of openbaar gebruik van onze producten te maken, tenzij specifiek vermeld in hun beschrijving. We zijn niet verantwoordelijk voor eventuele breuken of ongevallen veroorzaakt door gebruikers. Binnen 10 werkdagen na aankoop moet het defecte product per koerier worden afgeleverd voor reparatie of vervanging bij het door ons aangegeven logistieke centrum, na ontvangst van de e-mail met kennisgeving.

Het technische bureau zal, na correct te hebben gecontroleerd of het product echt defect is, het repareren of vervangen en de verzendkosten zijn voor rekening van de klant.

In het geval dat het product in plaats daarvan functioneel is en vrij van de gemelde defecten, behoudt ProduceShop zich het recht voor om, naast eventuele retourkosten, een geldbedrag in rekening te brengen ter compensatie van de tijd die het technische kantoor nodig heeft om te zoeken naar het vermeende defect dat door de klant.

Retourneer adres:

FFG - PRODUCESHOP LOGISTICA 7

STRADA STATALE PADANA INFERIORE KM234

26039 VESCOVATO (CR) ITALIË

Toepasselijk recht en jurisdictie

Deze algemene voorwaarden en alle geschillen of claims die voortvloeien uit of verband houden met deze algemene voorwaarden of het doel of de samenstelling ervan (inclusief eventuele geschillen of claims van niet contractuele aard) worden beheerst door het Zwitserse recht. Elk geschil tussen ProduceShop en een consumentengebruiker dat voortvloeit uit of verband houdt met het gebruik van de Services, wordt doorverwezen naar het Lugano forum

BETAALMETHODEN AANVAARD

Creditcard (onmiddellijk krediet): MasterCard, Visa, enz.);

PayPal (onmiddellijk krediet);

Ideal

Bankoverschrijving (bijgeschreven na ongeveer 2-3 werkdagen na de valutadatum).

De verzending van de goederen vindt plaats zodra het krediet is ontvangen. Naast facturen en belastingontvangsten worden er geen enkele disclaimers afgegeven.